Bài viết tạp chí quốc tế (ABDC) - TS.Phan Thanh Hải - Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ : Bằng chứng thực nghiệm tại sân bay quốc tế Đà Nẵng
Abstract : This research is done to measure the factors affecting customer satisfaction with the quality of services of Da Nang International airport. The group of authors uses the method of two-phase mixture with the technique of collecting expert opinions and Structural Equation Modeling (SEM) to analyze quantitative data for the sample including 276 customers who use the services at Da Nang International airport in recent times. Findings show that 06 assessment factors of the quality of services are tangible means, assurance, information, non-aviation services, airline services, utilities. At the same time, these factors affect customer satisfaction at average level. The group of authors, based on these results, offers some suggestions for managers in perfecting some policies and specifies the suggestions, limitations for the next research.
Keywords: Service quality, Customer satisfaction, Da Nang International airport, VietNam.
- Bài viết - ThS. Nguyễn Lê Nhân - PHÂN TÍCH ĐIỂM MỚI VỀ QUY ĐỊNH HÓA ĐƠN VÀ CHỨNG TỪ ĐIỆN TỬ TRONG NGHỊ ĐỊNH SỐ 70/2025/NĐ-CP VÀ THÔNG TƯ SỐ 32/2025/TT-BTC
- Bài viết - ThS. Nguyễn Thị Đoan Trang - XÁC ĐỊNH VÀ KÊ KHAI ĐỐI TƯỢNG KHÔNG CHỊU THUẾ GIÁ TRỊ GIA TĂNG (GTGT) THEO LUẬT 48/2024/QH15 CÓ HIỆU LỰC TỪ 01/07/2025
- Bài viết - ThS. Đinh Thị Thu Hiền - TRÍCH MỘT SỐ ĐIỂM MỚI TRONG THÔNG TƯ 99/2025/TT-BTC VỀ CHẾ ĐỘ KẾ TOÁN DOANH NGHIỆP
- Bài viết - ThS. Nguyễn Thị Hồng Sương - HỆ THỐNG ERP VÀ TRÍ TUỆ NHÂN TẠO TRONG KẾ TOÁN QUẢN TRỊ DOANH NGHIỆP
- Bài viết - ThS. Thái Nữ Hạ Uyên - Điểm mới của Thông tư 99 về Chế độ kế toán doanh nghiệp, thay thế Thông tư 200/2014/TT-BTC